.

sobota, 9 listopada 2013

Jestem studentką V roku na UP, finalistką wojewódzkiej olimpiady z języka angielskiego oraz konkursów English business z doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego.

Studiowałam zaś pracowałam w UK, mając wybór szlifowania własnych umiejętności, i uprawnienia pedagogiczne zaś doświadczenie w pracy z dziećmi zaś dorosłymi czynią mnie osobą godną zaufania a skuteczną w nauczaniu. Niezależnie od chwili tego czy pomocy potrzebujesz Ty bądź Twoje dziecko, napisz do mnie natomiast wspólnie ustalimy tok nauki.

Pomagam w: odrabianiu lekcji, przygotowaniu do matury, egzaminów na studia, intensywnej nauce języka zanim wyjazdem (również narząd smaku biznesowy), pisaniu prac, stawiam na skuteczność natomiast miłą atmosferę pracy. Przygotowuję się do każdej lekcji.

Zapraszam! korepetycjelublin.angielski@gmail.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz